40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ για τον Θανάση Δαμάσκο

 

 



Θανάσης Δαμάσκος


40 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ



1. Ονοματεπώνυμο: Θανάσης Δαμάσκος

 

2. Ημερομηνία Γέννησης: 1989
 


3. Παρατσούκλι: Ντάμι
 


4. Ζώδιο: Δίδυμος
 


5. Το γούρι μου: Δεν έχω

 

6. Ομάδα που αγωνίζομαι: ΑΕ Ιστιαίας

 

7. Θέση που παίζω  συνήθως: Τερματοφύλακας
 


8. Ομάδες που έχω αγωνιστεί: Ακαδημία Ιστιαίας, Α.Ε. Ιστιαίας, Α.Ο. Ωρεών, Ευβοϊκός Γουβών , Δόξα Προκοπίου
 
 

9. Ομάδα που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: Ακαδημία Ιστιαίας
 
 

10. Έτος που πρωτόπαιξα ποδόσφαιρο: 2003
 
 

11. Προσωπική μου φιλοδοξία στο ποδόσφαιρο: Να αποσυρθώ υγιής
 
 

12.  Ομάδα που υποστηρίζω στην Ελλάδα: Παναθηναϊκός
 
 

13. Αγαπημένη ομάδα του εξωτερικού: Ρεάλ Μαδρίτης
 
 

14. Καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών: Ρονάλντο ( φαινόμενο )
 
 

15. Καλύτερος παίκτης στον κόσμο τώρα: Μπενζεμά
 
 

16. Ο πιο επιδραστικός συμπαίκτης που είχες ή έχεις ως σήμερα: Αργύρης Πουταχίδης
  



17. Ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στην Εύβοια τώρα: Αποστόλης Σωτηρόπουλος
 
 

18. Ο καλύτερος εν ενεργεία διαιτητής: ο κος Λάμπρου
 
 

19. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε τοπικό επίπεδο): Αναγνώστου Γιάννης, Καραμουζάς Γιάννης
 
 

20. Ο καλύτερος αθλητικός παράγοντας (σε Εθνικό επίπεδο): Φλορεντίνο Πέρεθ
 
 

21. Ο καλύτερος σου αγώνας (σε απόδοση)  από τότε που αγωνίζεσαι: Νίκη Βόλου - Α.Ε. Ιστιαίας
 
 

22. Η καλύτερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής): Αποστολή με την Μικτή Εύβοιας στο UEFA Regions Cup στη Σλοβενία
 
 
 

23. Η χειρότερη ποδοσφαιρική στιγμή σου  (ως ποδοσφαιριστής):  To πρώτο ημίχρονο στον αγώνα με τον Διαγόρα Σεβαστής , είχα δεχθεί 3 γκολ πριν το ημίχρονο
 
 
 

24. Η καλύτερη ανάμνησή σου (ως φίλαθλος): Ευρωπαϊκό 2004 -  Ελλαδάρα μας
 
 
 

25. Η χειρότερη ανάμνηση σου (ως φίλαθλος): Αποκλεισμός από Κόστα Ρίκα στα πέναλτι στο Μουντιάλ
 
 
 

26. Με μια λέξη το επίπεδο του ποδοσφαίρου στην Εύβοια: Μέτριο
  
 


27: Με μια λέξη το επίπεδο της διαιτησίας στην Εύβοια: κακό
 
 
 

28. Το "μότο" της ζωής μου είναι: Η ζωή συνεχίζεται
 
 
 

29. Αγαπημένο φαγητό: παϊδάκια
 
 

30. Αγαπημένο γλυκό: Γαλακτομπούρεκο
 
 

31. Αγαπημένο είδος μουσικής: λαϊκά
 
 

32. Αγαπημένος καλλιτέχνης: Νότης Σφακιανάκης
 
 
 
 
33. Αγαπημένο τραγούδι: «Σώμα μου»
 
 
 

34. Αγαπημένη ταινία: «Τελευταία έξοδος : Ρίτα Χέιγουορθ»
 
 

35. Αγαπημένη σειρά: «Εγκλήματα»
 
 
 

36. Αγαπημένο αυτοκίνητο: Ναβάρα
 
 
 

37. Αγαπημένο δίκυκλο: παπί
 
 
 

38. Αγαπημένος τόπος διακοπών: Λιμένι Μάνης
 
 

39. Είμαι ενεργός στα social media: ναι
  
 


40. Ο στόχος της ζωής μου είναι: Καθαρή συνείδηση